איך להוריד אפליקציה למכשירי אנדרואיד ולמכשירי אפל | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך להוריד אפליקציה למכשירי אנדרואיד ולמכשירי אפל

שתף בפייסבוק


לפני שניגש למלאכת הורדת האפליקציות למכשיר שלכם, נוודא שאנו יודעים באיזה מכשיר אנו משתמשים ומהי מערכת ההפעלה שלו.

המכשירים כיום נחלקים לשניים: מכשירי אייפון ואייפדים בעלי מערכת ההפעלה של אפל ששמה IOS וכל שאר המכשירים שפועלים על מערכת ההפעלה של גוגל - אנדרואיד.

לכל אחת מהקבוצות יש חנות אפליקציות, חלקן חינם, חלקן בתשלום, לפי מה שקבע מי שיצר או בנה אותן. רוב האפליקציות מותאמות לשימוש בשתי גרסאות עבור שתי מערכות ההפעלה, אנדרואיד ומערכת ההפעלה של אפל IOS.

כשתורידו אפליקציה היא תהיה אפליקציה מותאמת למערכת ההפעלה שלכם, משום שלכל מערכת הפעלה יש חנות אפליקציות משלה (תוכלו לזהות לפי האייקונים שבתמונות):
חנות האפליקציות של מערכת אנדרואיד של גוגל נקראת Play store 
חנות האפליקציות של מערכת ההפעלה של אפל נרראת App Store
זהו. מכאן אפשר לגשת להורדת אפליקציות. 

חפשו במכשירכם את חנות האפליקציות לפי הנ'ל: משתמשי אנדרואיד יחפשו את Play store ומשתמשי אייפונים או אייפדים יחפשו את App Store. מצאתם? היכנסו.

בשלב פתיחת אפליקציית החנות, אם לא נרשמתם, תצטרכו לעבור תהליך הרשמה קצר לחנות ובחינם. כדאי לשמור את פרטי ההרשמה והסיסמא, אם תידרשו להם בהמשך.

באפליקציית החנות שנפתחה לכם תמצאו מסך ראשי מחולק לקטגוריות של אפליקציות ואפליקציות מובילות בכל קטגוריה. תוכלו להיכנס לקטגוריה ולראות את רשימת האפליקציות בתחום, למשל ב'חדשות' תמצאו את אפליקציית ynet וגם את וואלה ועוד. לחיצה על אייקון האפליקציה תפתח מסך שבו תקבלו מידע על האפליקציה כמו: דירוג, מסכים מתוך האפליקציה, מידע על עדכונים באפליקציה ועוד. ליד אייקון האפליקציה יהיה כתוב גם אם היא חינמית Free או בתשלום עם ציון העלות שלה. לחיצה על אייקון ההורדה שליד תוריד לכם את האפליקציה למכשיר, למסך הראשי או למסך של כל האפליקציות, ובעת היציאה מהחנות תוכלו לראות אותן.

במידה שחבר המליץ לכם על אפליקציה מסוימת להורדה למכשיר, ניתן פשוט להיכנס לחנות, ללחוץ על אייקון זכוכית המגדלת ובשורה שתיפתח להקליד את שם האפליקציה.



שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון