אימות חשבון פייפאל Paypal | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


אימות חשבון פייפאל Paypal

שתף בפייסבוק


הצטרפתם ופתחתם חשבון ב-Paypal ? עכשיו, לאחר ההרשמה, יש לאמת את החשבון ע"י לחיצה על "בצע אימות".

אימות חשבון פייפאל

מדוע יש לאמת חשבון פייפאל?
כמה סיבות. האחת, כדי לוודא שמאחורי החשבון עומד גורם אנושי אמיתי ולא פיקטיבי. שתיים, כדי שבעת הרכישה, כשהלקוח יגיע לדף התשלום הוא יוכל לדעת שהוא קונה מאותו גורם אמיתי. אם לא אימתתם את החשבון, יופיע בדף התשלום שהמוכר לא מאומת ויש לכך השלכות בהשלמת התשלום והרכישה של המוצר שלכם ע"י הלקוח. שלוש, חשבון לא מאומת יהיה מוגבל לפעולות מסוימות כמו משיכת הכסף לחשבון וכו'.

אימות החשבון נעשה בצורה פשוטה. כאמור, יש ללחוץ על הקישור "בצע אימות" שיעביר אתכם לדף הזנת פרטים והזנת כרטיס אשראי בינלאומי - ויזה, מאסטרכארד וכו'. לאחר האישור, יחויב הכרטיס ב-8 ש"ח. בשורת החיוב בדף חיובי כרטיס האשראי תמצאו כבור כ-2-3 ימי עסקים את חיוב הפייפאל כשלגורם המחייב פייפאל צמודים 4 מספרים, לדוגמא: PAYPAL1234.
לאחר בדיקה של המספרים הללו, יש להיכנס לחשבון הפייפאל, באותו עמוד של "בצע אימות" להזין את ארבעת המספרים ולאשר. לאחר האישור, יזוכה חשבונכם ב-8 ש"ח שחוייבו והחשבון יעבור למצב "מאומת".

עכשיו אפשר להתחיל לסחור עם חשבון של מוכר "מאומת".

שימו לב, שאם אתם עמותה או גורם ללא מטרות רווח, פייפאל יבקש מכם מידע נוסף לגבי העמותה, כמו העתק של צ'ק ע"ש העמותה ועוד. את הפרטים הללו יש להשלים מהר ככל הניתן כדי לאשר את החשבון.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון