לימוד HTML אונליין | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


לימוד HTML אונליין

שתף בפייסבוק


לימוד HTML אונליין ברשתHTML (קיצור של: HyperText Markup Language) היא שפת תגיות בסיסית המאפשרת להקים דפי אינטרנט ולעצבם לכדי אתר אינטרנט. שפת HTML היא השפה הראשונה שיש לרכוש לצורך בניית אתר בסיסי ועליה נסמכות שפות והרחבות רבות אחרות המאפשרות ליצור דינאמיות באתר כמו: Javascript, css, php ועוד.

השפה בכללה היא פשוטה מאוד וכל הידע הנדרש בטרם תיגשו ללמוד אותה מסתכם באנגלית בסיסית וידע בסיסי מאוד במחשבים. לצורך יצירת דפי ה-HTML וגיבושים לכדי אתר אינטרנט תוכלו להסתפק ב"כתבן" (Notepad) המצוי בכל מחשב או להוריד תוכנת עורך HTML חינמית או כל עורך קוד אחר.

בגדול, יכולות השפה מסתכמות בפתיחת דפי HTML עריכתם ושמירתם, עריכת טקסט, עימודו ועיצובו הטמעת תמונות ומדיה בדפי האתר שלכם.

להלן מספר קישורים לאתרי מדריכים לשפת HTML אונליין שילמדו אתכם שלב אחרי שלב, כיצד להקים אתר HTML:

  • W3schools - אתר באנגלית הממצה באופן מדויק ונוח את לימוד ה-HTML, כולל דוגמאות אונליין לכל שלב.

  • מדריך HTML - מדריך HTML בעברית מקיף.

  • HTML.net - מדריך עברי, צעד אחרי צעד בשפת HTML.

ניתן למצוא מדריכים רבים נוספים בעברית ובאנגלית בחיפוש פשוט. כל המדריכים מקיפים ומלמדים את מרבית האפשרויות בשפת ה-HTML. הטיפ הכי חשוב ללומדים הוא: הרבה תרגול. כדאי לתרגל כל שלב ושלב, לנסות לאלתר ולשלב בין האפשרויות של השפה עד לרמה שיודעים את אפשרויות שפת ה-HTML כמעט בעל פה. המשימה הסופית המומלצת בלימוד שפת HTML תהיה לבנות אתר HTML.

בהצלחה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון