יצירת טקסט תלת מימד (3D) אונליין ברשת חינם | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


יצירת טקסט תלת מימד (3D) אונליין ברשת חינם

שתף בפייסבוק


אם אתם רוצים ליצור טקסט תלת מימד (3D) במהירות ובחינם, ניתן לעשות זאת אונליין ברשת באמצעות אתרים שונים המציעים שרות הפיכת טקסט רגיל לטקסט בתלת מימד. להלן סקירה של מספר אתרים נחמדים ודוגמאות, חלקם תומכים רק טקסט באנגלית וחלקם מאפשרים גם אנימציה בסיסית על הטקסט.

Textanim - יצירת טקסט תלת מימד חינם. מציע מגוון פונטים של טקסט, צבע הטקסט, צבע רקע של הטקסט, כיוון האנימציה של סגנון הטקסט, אפשרות הצללה ובחירת סגנונות עיצוביים רבים של טקסטים. הקובץ הסופי המתקבל נשמר בפורמט Gif. לא תומך טקסט בעברית.

   

3dtextmaker - יצירת טקסט תלת מימד עם אנימציה. מציע מגוון סגנונות פונטים וסוגי טקסט (כתב יד וכו'), צבע הטקסט, גודל הקובץ (משטח העבודה של הקובץ, אם צריך באנרים וכו'), סגנון האנימציה, גודל פונט ושליטה במהירות האנימציה. נשמר בפורמט Gif. לא תומך טקסט עברית.

   

Flamingtext - יצירת טקסט בתלת מימד בתמונה סטטית ללא אנימציה. אפשרות לשלוט בצבע הטקסט, הצללה, סגנונות טקסט מרובים, רקע הטקסט. שמירה בפורמט png איכותי. תצוגה מקדימה של תוצאה תוך כדי עבודה. תומך עברית בפונט אחד. חלק מהאפשרויות הן רק למשתמשים מתקדמים בתשלום.

   

Picturetopeople - מאפשר יצירת טקסט בתלת מימד עם אפשרויות של סגנון פונט ותלת מימד, צבע טקסט, גודל טקסט, עומק ועוד. קובץ סופי בפורמט png. אינו תומך עברית. כדאי לשים לב גם לקישורים מעל האפשרויות (היכן שכתוב Tip) שם יש סגנונות נוספים, כמו טקסט בעננים וכו'.icturetopeople

   

3dpictor - מאפשר יצירת טקסט בסיסי בתלת מימד המתבסס בעיקר על אפקט ההצללה ועומק ההצללה. מציע סגנונות מרובים, גודל פונט, אך אין אפשרות של בחירת צבע טקסט. הקובץ הסופי נשמר בפורמט png. אינו תומך עברית.

בהצלחה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון