התראות גוגל - דרך לעקוב אחרי המוצר שלכם ברשת | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


התראות גוגל - דרך לעקוב אחרי המוצר שלכם ברשת

שתף בפייסבוק


איך לעקוב אחר המוצר שלכם ברשת? איך למצוא סקירות או ביקורות, טובות או פחות טובות ולדעת לאן מתגלגל המוצר שלכם ברשת?

גוגל התראות או Google Alerts הוא כלי מצוין לאיתור המידע אודות המוצר שלכם שפרסמתם וכל מידע רלוונטי או היקפי עבורו.

גוגל התראות

דוגמא מעשית: אם הוצאת לאור ספר ואתם רוצים לקבל כל מידע עליו ברשת, אתם יכולים לרתום את גוגל התראות שישלח אליכם לכתובת המייל שתגדירו כל אזכור הנוגע לספר שלכם. איך זה מתבצע בפועל? גוגל סורק דפי אינטרנט חדשים כל הזמן. ברגע שנסרק דף עם מילת המפתח או הביטוי שהגדרתם בהתראות גוגל, תקבלו, לפי הגדרה, לכתובת הדוא"ל שלכם קישור לדף בו מאוזכרת מילת המפתח או הביטוי.

למשל, אם שם הספר שכתבנו הוא "יוסי הולך לגן", אנחנו נגדיר את שם הספר בשדה שאילתת החיפוש (ראו צילום מסך). בכל פעם שגוגל יסרוק דף ובו אזכור שלך הביטוי "יוסי הלך לגן", הוא ישלח אלינו התראה עם קישור לכתובת המייל שלנו. ההגדרות הנוספות בגוגל התראות מאפשרות לנו להחליט איך לקבל את ההתראות הללו:

סוג התוצאות: הכל, כלומר בכל סוגי דפי האינטרנט או התראות מתוך בלוגים, חדשות, דיונים, ספרים ועוד.
באיזו תדירות: באיזו תדירות נקבל את ההתראות. באותו הרגע, כלומר, באותו הרגע שגוגל יסרוק דף וימצא את הביטוי ואז ישלח התראה ספציפית, או פעם ביום בצורה מרוכזת או פעם בשבוע, גם בצורה מרוכזת. הגדרה זו תחויה בדחיפות שאתם צריכים לעקוב אחר המוצר או השירות.
כמה: רק התוצאות הטובות ביותר או כל התוצאות, תלוי בהיקף או צמצום המידע על המוצר.
וכמובן, שלח אל: לאיזו כתובת מייל לשלוח את ההתראות.

ניתן ליצור כמות גדולה של התראות ספציפיות סביב מספר מונחי חיפוש כך שתקבלו התראות באופן מקיף על המוצר או השירות. למשל, אם אנחנו רוצים לקבל מידע על דוגמיות חינם, ניצור התראה אחת עם הביטוי "דוגמיות חינם" והתראה נוספת עבור "דוגמית חינם" וכן הלאה. כך תוכלו לקבל התראות עדכניות מגוגל על דפים המכילים אפשרות להזמנת דוגמיות חינם.

כנ"ל לגבי הספר שלנו, בנוסף להתראה לפי שמו, נוכל לקבל התראות רחבות יותר עבור "ספר ילדים חדש" או "ספרים חדשים לילדים" ולראות אם כללו גם אותנו. למרות שחיפוש זה פחות מדויק, תוכלו לפנות אל בעלי הדפים או האתרים הללו ולידעם לגבי הספר החדש.

לכניסה לגוגל התראות צריך חשבון גוגל. לאחר הכניסה לחשבון גוגל, תעברו לגוגל התראות.
כניסה ישירה לגוגל התראות
מכאן.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון