גיבוי הודעות מייל וניקוי תיבת מייל | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


גיבוי הודעות מייל וניקוי תיבת מייל

שתף בפייסבוק


יחד עם הגדלת סטנדרט הנפח של הדיסק הקשיח בכל מחשב אישי, גדלו גם כמויות המיילים ונפחם בשל העברת מדיות שונות במייל כמו תמונות, סרטונים וכו'. אם בעבר עיקר תוכן ההודעות היה מבוסס על הודעות טקסט ששקלו כמה קילובייטים, כיום תקבלו מיילים של כמה עשרות מגה עם סרטונים ותמונות ברזולוציות גדולות. למה? כי אפשר. יש יותר מקום ויש אינטרנט יותר מהיר.

עם זאת, מיילים ש"יישבו" על המחשב וייצטברו בתיבת מייל, עלולים למלא את נפח הדיסק שלכם מהר מאוד, שלא לדבר על נפח תיבת המייל שהוגדרה בשרת המייל שלכם, דבר אשר עלול למנוע קבלת מיילים נוספים.

יש כמה פתרונות שעליכם לבצע מדי תקופה כדי לאפשר למחשב "לנשום" ולתפקד מהר יותר. מומלץ שנפח הדיסק לא יעלה על חצי מהקיבלות שלו כדי לקבל מחשב עם ביצועים טובים.

מחיקת מיילים מיותרים:
כדאי למחוק מיילים שנתקבלו משולחים שונים שאינם מכילים מידע חשוב, כמו תכתובת בין חברים ובני משפחה שהן בבחינת "שיחת חולין" וכו'. כל מייל כזה הוא מיותר על המחשב. גם למען הסדר הטוב.

גיבוי מיילים בהתקן חיצוני ומחיקתם מהתיבה:
התקן חיצוני הוא כונן גיבוי המחובר למחשב בחיבור USB פשוט. בכונן זה תוכלו לגבות את כל המיילים ע"י ייצוא המיילים לתיקייה בכונן החיצוני או שמירתם בתיקייה זו. לאחר מכן, אפשר למחוק את ההעתק שנשאר בתיבת המייל. זה נכון לא רק למיילים, אלא גם לכל סוגי הקבצים והמסמכים. אם המחשב "הולך" יש גיבוי לכל הקבצים.

בהצלחה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון