המלצה: מאגר תמונות Dreamstime (דרימסטיים) | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


המלצה: מאגר תמונות Dreamstime (דרימסטיים)

שתף בפייסבוק


הרשת עמוסה במאגרי תמונות ואילוסטרציות עבור מעצבים גרפיים ומעצבי אתרים. מאגר תמונות טוב הוא מאגר המכיל מיליוני תמונות ואילוסטרציות בפורמטים שונים וגדלים שונים להורדה. בד"כ ההורדה תתאפשר לאחר רכישת חבילת קרדיטים וניצולם בבחירת התמונות הרצויות בגודל הרצוי.

כהמלצה, אחד המאגרים שאנו משתמשים בו הוא Dreamstime (דרימסטיים). מאגר תמונות זה מכיל מיליוני תמונות ואילוסטרציות לשימוש בעבודות הגרפיקה ועיצוב אתרים. האתר מאפשר חיפוש נוח ונגיש בין התמונות עם תצוגה נוחה וחדשנית, הורדת תמונות לפי גודל רצוי, וכן, תשלום בכמות קרדיטים מותאמת לגודל התמונה או האילוסטרציה שהורדתם. טרם ההורדה, ניתן להשתמש בתמונת קומפוזיציה בעבודתכם, כדי לוודא שאכן התמונה מתאימה ושימושית עבורכם.

עבור צלמים מקצועיים וחובבי צילום, המאגר מציע אפשרות להרוויח כסף ע"י העלאת צילומים מקוריים. אם אתם רוצים בזה, שימו לב שקבלת התמונות למאגר היא סלקטיבית מאוד מכמה טעמים: תמונות שכבר קיימות, צילום לא ברור או מטושטש וכו'. לכן, כדאי לקרוא היטב את דרישות העלאת התמונות. הרווחים משתנים בין תמונה לתמונה, שכן אתם מתחלקים עם האתר עצמו ברווח, אך אם תגדירו עצמכם אקסלוסיביים (בלעדיים לאתר) תוכלו להרוויח הרבה יותר ולקבל הטבות כמו רווחים על תמונות שהתקבלו למאגר וכו'.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון