פתרון תקלה נפוצה במערכת עריכת תוכן FCKedoitor | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


פתרון תקלה נפוצה במערכת עריכת תוכן FCKedoitor

שתף בפייסבוק


אם אתם (עדיין) משתמשים בגרסאות קודמות של מערכת עריכת תוכן אתר FCKeditor בוודאי שנתקלתם בתקלה נפוצה שבה רוצים לפתוח את מנהל הקבצים (File Manager) ומקבלים שגיאה בקריאת הקבצים והצגת רשימת הקבצים, תקלה כמו זו:

The server didn't send back a proper XML response. Please contact your system administrator.
XML request error: OK (200)

שגיאה זו גם תמנע מכם להעלות קבצים לשרת באמצעות מנהל הקבצים.

תקלה זו יכולה להעיד על כמה בעיות כמו נתיב קובץ ה-XML שגוי או שימוש בקובץ connector עם סיומת asp על גבי שרת לינוקס שמתאים לקבצי php, אך הבעיה הנפוצה ביותר בהנחה שעד שלב מסוים לא היתה לכם בעיה לפתוח את מנהל הקבצים, להציג את הקבצים ולהעלות קבצים, היא - אי היכולת של קובץ ה-XML לפענח תווים בעברית של קובץ שהועלה לתיקיית הקבצים.

לדוגמא: אם העלאתם לתיקיית התמונות שבתיקיית userfiles קובץ עם שם בעברית, בעיה זו יכולה לצוץ ולמנוע מהמערכת להציג את רשימת קבצי התמונה בחלון העלאת התמונות והצגתן במנהל הקבצים.

שגיאה FCKEDITOR

כדי לפתור שגיאה או תקלה זו, כל מה שצריך לעשות הוא לפתוח את התיקייה אליה אתם מעלים את התמונות או הקבצים באמצעות תוכנת FTP (תוכנת העלאת קבצים לשרת), לסדר את הקבצים לפי תאריך כך שיוצגו הקבצים האחרונים שהועלו ולאתר את הקובץ בעברית. דרך אחת היא פשוט למחוק את הקובץ באמצעות התוכנה (Delete) ודרך אחרת היא לשנות את שמו לשם באנגלית (Rename).

לאחר פעולה זו, היכנסו שוב דרך מערכת הניהול למנהל הקבצים ובדקו אם הבעיה נפתרה. רוב הסיכויים שכן.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון