איך להטמיע סרטון יוטיוב עם נקודת זמן התחלה ונקודת זמן סיום | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


איך להטמיע סרטון יוטיוב עם נקודת זמן התחלה ונקודת זמן סיום

שתף בפייסבוק


כדי להטמיע סרטון יוטיוב (YouTube) בדף אתר שלכם, ניתן לעשות זאת על ידי לחיצה על לחצן שתף ובחלון שיופיע ללחוץ על הטמע. בחלון החדש שיופיע תקבלו קוד להעתקה ולהדבקה בקוד הדף שלכם.לאחר עדכון הקוד בדף האתר שלכם הסרטון יוצג וינוגן במלואו, מהתחלה ועד הסוף.

קביעת זמן התחלה של סרטון

שימו לב שבאפשרויות ההטמעה ניתן להגדיר נקודת זמן התחלה של הסרטון ובכך לקבל קוד שכבר מוגדרת בו נקודת זמן התחלה לסרטון.

דרך נוספת היא להגדיר בתוך הקוד שקיבלתם, מיד לאחר כתובת הסרטון בקוד start=sec?, כאשר במקום sec יש להגדיר את מספר השניות שממנו יתחיל הסרטון. לדוגמא: start=22? יגדיר שהסרטון יתנגן מהשניה ה-22 ואילך. אם אתם רוצים שהסרטון יחל בנקודת זמן של דקות, יש להמיר את הדקות לשניות על ידי הכפלת הדקות ב-60 והוספת השניות. לדוגמא: כדי שסרטון יתחיל לנגן ב-1:22 יש לכפול את הדקות ב-60 (1*60) ולהוסיף את 22 השניות, כלומר: start=82?

קביעת זמן סיום ניגון של סרטון

אמנם בהגדרות ההטמעה של הסרטון ביוטיוב לא תמצאו מקום להגדיר את זמן הסיום של הסרטון, אך זה לא אומר שהדבר אינו אפשרי. כדי להגדיר נקודת זמן סיום של סרטון, ניתן להוסיף end=sec& שגם כאן צריך להחליף את sec בערך מספרי לפי שיטת החישוב שלעיל (אם מדובר בדקות, להכפיל ב-60 ולהוסיף את השניות).

דוגמא של קוד הטמעת סרטון יוטיוב עם נקודת התחלה וסיום:

<iframe width="560" height="315" src="https://www.youtube.com/embed/JMP2jIa6Qxk?start=23&end=145" frameborder="0" gesture="media" allow="encrypted-media" allowfullscreen></iframe>




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון