מתי יוצא בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2017 | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


מתי יוצא בלאק פריידי וסייבר מאנדיי 2017

שתף בפייסבוק


בלאק פריידי (Black Friday, יום שישי השחור) הוא יום הקניות הגדול בעולם, שבו חנויות ואתרי חנויות מציעים מגוון מוצרים במחירים נמוכים, הוזלות, מבצעים ודילים מיוחדים.

בלאק פריידי וסייבר מאנדיי קניות ברשתבלאק פריידי יוצא תמיד ביום שישי שאחרי חג ההודיה ובין אם אתם קונים שתוכלו לחסוך הרבה כסף על קניות מחו"ל וגם בחנויות בארץ שהצטרפו לחגיגת קניות זו ובין אם אתם מוכרים שמעוניינים לתכנן ולהצטרף ליום קניות זה ולהציע את מוצריכם במחירים זולים, כדאי להתכונן כבר מעכשיו.

קונים יכולים לערוך רשימת קניות באתרים השונים מראש ולבצע את רכישת המוצרים בפועל ביום הבלאק פריידי ולהינות מהוזלות. מוכרים בארץ ובעולם יכולים לתכנן אילו מוצרים הם מעוניינים להעמיד למכירה במסגרת בלאק פריידי במחירים נמוכים במיוחד.

סייבר מאנדיי (Cyber Monday) הוא יום שני שבא מיד לאחר בלאק פריידי וגם הוא במתכונת בלאק פריידי, יום של קניות במחירים נמוכים במיוחד. מעין טריק שיווקי של המוכרים למי שלא הספיק לבצע רכישות בבלאק פריידי.

שימו לב שברכישת המוצרים בבלאק פריידי ובסייבר מאנדיי אתם אכן מקבלים את ההנחה או המחיר המוזל וכדאי להשוות מחירים בין האתרים השונים מראש. עוד כדאי לשים לב שישנן רשתות שפורסות את הבלאק פריידי וסייבר מאנדיי על פני שבוע או יותר ולכן, לא תמיד צריך לחכות למועדים הרשמיים של ימי קניות אלה.

בלאק סייבר 2017 יוצא ב-24.11
סייבר מאנדיי 2017 יוצא ב-27.11




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון