AdWords עובר מתיחת פנים בגרסא בטא ואנחנו מרוויחים | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


AdWords עובר מתיחת פנים בגרסא בטא ואנחנו מרוויחים

שתף בפייסבוק


כלי פרסום אתרים ומודעות בגוגל Google AdWords (אדוורדס) עבר מתיחת פנים בגרסת הבטא והרווח כולו שלנו. השינוי העיקרי בגרסא בטא הוא בעיקר מבחינת עיצוב הממשק, שמאפשר לנו המפרסמים, גישה נוחה יותר לכל פונקציה ופיצ'ר שאדוורדס מציע.

למשל, בגרסא הקודמת של אדוורדס, ההגעה לאפשרות של שלילת מילות מפתח לא רצויות היתה חבויה באופן יחסי בתוך תפריט פנימי ורבים כלל לא היו מודעים אליה. בגרסת הבטא של אדוורדס, תקבלו אפשרות זו כשהיא מוצגת בצורה בולטת כבר בכניסה ללשונית מילות המפתח שבקמפיין שלכם.

ראוי לציין גם את התפריט הצדי, שגם הוא מעלה את רמת הנגישות לאפשרויות חשובות, שימושיות מאוד ובולטות, שבגרסא הקודמת הצגתם היתה מעט מסורבלת.

באופן כללי, ממשק גרסת הבטא הוא נגיש יותר, מהיר יותר וקל לתפעול, וכמו כל דבר צריך קצת להתרגל, אבל ברגע שמתרגלים, הדבר עושה את העבודה קלה, מהירה ויעילה יותר למפעילי קמפיינים. בקיצור, שינוי מבורך.

שני דברים שכדאי לשים לב אליהם: האחד, כל נושא החיובים בחשבון וכלים נוספים אחרים כמו כלי מילות המפתח ואחרים נמצאים בתפריט שייפתח בלחיצה על שלוש הנקודות האנכיות בראש המסך.

גרסת הבטא של אדוורדס

השני, אם פתחתם את אדוורדס והוא כבר מופיע בגרסת הבטא שלו, אך אתם לא רואים את הקמפיינים, צריך לחזור לגרסא הקודמת של אדוורדס על ידי לחיצה על כפתור שלוש הנקודות האנכיות הנ"ל ואז לבחור מראש התפריט 'חזרה לגרסא הקודמת של AdWords". לאחר חזרה לגרסא הקודמת ומעבר חוזר לגרסת הבטא החדשה, תיראו את הקמפיינים שלכם גם בגרסא החדשה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון