Lookout Security & Antivirus - סקירת אפליקציה לאבטחת מכשירים ניידים | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


Lookout Security & Antivirus - סקירת אפליקציה לאבטחת מכשירים ניידים

שתף בפייסבוק


אפליקציית Lookout היא אחת מבין האפליקציות המומלצות להתקנה על מכשיר הטלפון הנייד שלכם. האפליקציה נותנת מכלול של הגנה על המכשיר שלכם, בין אם מדובר בזמן גלישה באמצעות הטלפון הנייד, התקנת אפליקציות או במקרה של איבוד או גניבת המכשיר שלכם.

בגרסא החינמית של Lookout תקבלו הגנה מפני אפליקציות זדוניות שאתם עלולים להוריד. תוכלו לסרוק את הפליקציות הקיימות על המכשיר ולקבל דיווח על אפליקציה בעייתית שעלולה להוות פרצת אבטחה בצורות שונות ולהעביר או לגנוב פרטים שלא תרצו שיעברו לידיים לא נכונות.

עוד בגרסא החינמית תמצאו אפשרות לאתר (Locate Device) את המכשיר שלכם במקרה של אובדן או גניבת המכשיר. איתור המכשיר ייעשה על ידי שימוש באתר של האפליקציה www.lookout.com שיציג לכם במדויק היכן המכשיר שלכם. אפשרות נוספת היא להפעיל מממשק האתר קריאה קולית מהמכשיר (Scream) כדי לאתרו במידה שאיבדתם אותו במקום קרוב.

גם גיבוי רשימת אנשי הקשר שלכם במכשיר הנייד בענן של החברה הוא בין הפיצ'רים החינמיים. תוכלו לגבות את רשימת אנשי הקשר ולהוריד אותם למכשיר אחר לפי צורך.

אפליקציית Lookout להגנה ואיתור מכשיר נייד

בגרסת הפרימיום של האפליקציה, הגרסא בתשלום, תקבלו אף יותר. מעבר לסריקת האפליקציות ואבטחתן ואפשרויות איתור מיקום המכשיר הנ"ל, תקבלו אפשרויות כמו: אבטחת הגלישה, התראות על פרצות פרטיות והתראה על גניבת מכשיר אפשרית (מקרים מיוחדים כמו כיבוי המכשיר, הוצאת כרטיס הסים מהמכשיר, העברת המכשיר למצב טיסה, ניסיונות עושלים מרובים להזנת סיסמאות וכו').

עוד פיצ'ר שנמצא בגרסת הפרימיום של האפליקציה הוא נעילת המכשיר ומחיקת תוכנו (Lock & Wipe) כדי להגן על פרטיכם השמורים במכשיר הנייד ועל תוכן המכשיר.

בגרסת הפרימיום תוכלו לגבות גם את התמונות שלכם ויומן השיחות שלכם בענן, מעבר לגיבוי רשימת אנשי הקשר שבגרסא החינמית.

ניתן להוריד את Lookout דרך חנויות האפליקציות.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון