קיבלתם הודעה על חידוש דומיין (כתובת אתר)? בדקו היטב מי מחזיק בדומיין | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


קיבלתם הודעה על חידוש דומיין (כתובת אתר)? בדקו היטב מי מחזיק בדומיין

שתף בפייסבוק


קיבלתם במייל הודעה על חידוש דומיין (כתובת) האתר שלכם? בדקו היטב מי מחזיק בדומיין ואצל איזו חברה הוא רשום.

לכל דומיין רשום יש פרטים הכתובים על שם רושם הדומיין. אם אתם רשמתם את הדומיין בעצמכם או אם דרך חברה או רשם דומיינים, הפרטים שלכם יופיעו בחיפוש פרטי הדומיין.

פרטים של כל דומיין ומחזיקו ניתן למצוא דרך אתר Whois. אם תקלידו את כתובת האתר שלכם באתר זה, תוכלו לראות את כל הפרטים הצמודים לדומיין.

חיפוש פרטי דומיין

יש חברות, ממש לא כולן, ששולחות הודעות אוטומטיות לחידוש דומיין לבעלי דומיינים שאינם לקוחותיהן כלל. קל להתבלבל ולחשוב שמדובר בהודעת חידוש דומיין מטעם הרשם ויש כאלה שישלמו. איך הם השיגו את המייל שלכם לצורך משלוח ההודעה? פשוט, המייל מופיע בפרטי הדומיין וחברות אלה מריצות שאילתא אוטומטית על הדומיינים, על תאריך תפוגתם ועל המייל. במידה שהדומיין עומד לפוג, יישלח לבעל הדומיין מייל אוטומטי בדבר חידוש הדומיין דרכן.

יתכן אף מצב שתקבלו אפילו יותר ממייל אחד מחברות שונות בדבר חידוש הדומיין. כמובן, שדבר זה אינו הגון מצד חברות אלה. הן לא יכולות לחדש כלל את הדומיין, אם הדומיין רשום אצל רשם או חברה אחרת, אלא אם כן, הדומיין יועבר אליהן.

בכל מקרה, אם קיבלתם הודעת חידוש דומיין, רגע לפני שאתם ממהרים לשלוף את כרטיס האשראי, בדקו היכן אתם אמורים לחדש אותו. אם אינכם יודעים או בטוחים, היעזרו בבונה האתר שלכם או בדקו באתר whois.

Save


שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון