Netflix בארץ ובעברית! | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


Netflix בארץ ובעברית!

שתף בפייסבוק


נטפליקס (Netflix), שירות הצפיה בסטרימינג, עשתה עליה לארץ הקודש, אך עתה גם תוכלו לראות את תכניה עם תרגום לעברית וממשק בעברית. השרות שמציע סרטים, סדרות ותוכניות טלוויזיה בזול ועם חיבור לאינטרנט, אינו כולל ערוצי טלוויזיה, אך עדיין, לדעתי, הוא משתלם בכמות התוכן שהוא מציע וביחס למחירי החבילות.

כדאי לציין גם שהשירות נותן חודש ראשון חינם ללא התחייבות, כך שאתם יכולים להתנסות בשרות ואם לא מוצא חן בעיניכם, תוכלו לבטל, בלי שאלות, בלי מוקד טלפוני ושרות לקוחות בהמתנה על הקו ושאר ירקות, פשוט דרך האינטרנט.

שירות צפיה בסטרימינג, מאפשר לכם להיכנס ולצפות בתכנים מתי שאתם רוצים, כמו בספריית VOD.

נטפליקס מציעה שלוש חבילות לקהל הישראלי:

חבילה בסיסית - אפשרות לצפיה במסך אחד באיכות SD (נמוכה מ-HD). מחיר: 29.90 ש"ח לחודש.

חבילה סטנדרטית - צפיה בשני מסכים במקביל (נגיד מחשב וטלוויזיה) באיכות HD (אם היא זמינה עבור התוכן שאתם רוצים לצפות בו). מחיר: 39.90 ש"ח לחודש.

חבילת פרימיום - צפיה ב-4 מסכים במקביל באיכות 4K (איכות HD ואולטרה HD כשהן זמינות עבור התוכן לצפיה). מחיר: 49.90 ש"ח לחודש.

(המחירים מעודכנים נכון ליום 28 ביולי 2017)

מה צריך בשביל לצפות בתכני נטפליקס?

בשלב ראשון הוא להירשם ולרכוש חבילה דרך האתר של נטפליקס. יש לשמור את שם המשתמש והסיסמא לשימוש עתידי כמו צפיה בחשבונות, התנתקות מהשרות וכיוצא באלה. לאחר מכן, פשוט להיכנס לנטפליקס דרך המכשיר שלכם ולצפות בתכנים.

מאילו מכשירים ניתן לצפות בתכני נטפליקס?

ניתן לצפות מכל ובאמצעות כל מכשיר: מחשבים, טלוויזיות חכמות, קונסולות משחקים, סטרימרים, טלפונים חכמים וטאבלטים. בטלויזיות רגילות יש להשתמש בסטרימרים שלרוב כבר מותקנת עליהם אפליקציית נטפליקס או להוריד מחנות האפליקציות. ניתן גם לחבר מחשב לטלוויזיה עם כבל מתאים.

מה לגבי מהירות האינטרנט?

כיום, כשכולם כמעט משתמשים בחבילות של 15 מגה ומעלה, אין בעיה לצפות בתכנים. לפי נטפליקס, לצפיה באיכות רגילה (SD) נרשת מהירות של 3 מגה ומעלה ולאיכות גבוהה (HD ומעלה) 5 מגה.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון