נמאס לכם לקבל טלפונים והודעות של פרסומות בטלפון? כנסו לפתרון | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


נמאס לכם לקבל טלפונים והודעות של פרסומות בטלפון? כנסו לפתרון

שתף בפייסבוק


אם נמאס לכם לקבל כל היום שיחות של הודעות מוקלטות "שלום, רוצים אושר בחיים? רוצים לראות ישועות?" או שיחות מנציגי שירות "שלום, כאן נציג מחברת טלוויזיה, אני רוצה להציע לך קשקוש מסוים" או סמסים "חוזרים לך הצ'קים?" אתם יכולים לפתור את זה יחסית בקלות.

אם בעבר הייתם צריכים להתחנן למפעיל הטלפון שלכם שיחסום לכם מספרים, כיום ניתן לחסום את השיחות והסמסים האלה ברמת המכשיר שלכם.

חסימת שיחות וסמסים למשתמשי אנדרואיד:
בחץ שליד כל שיחה נכנסת ביומן השיחות תוכלו לקבל מידע על המתקשר. בתפריט שנמצא בד"כ למעלה תוכלו לבחור "Add to block list" או "Block Number".

חסימת שיחות וסמסים באנדרואיד

חסימת שיחות וסמסים למשתמשי אייפון:
ברשימת אנשי הקשר יש להיכנס להגדרות (Settings) ומשם לאפשרות טלפון (Phone) ובחירת חסימת שיחות (Call Blocking and Identification) - חסימת איש קשר (Block Contact) ובחירת איש הקשר שאותו רוצים לחסום מהרשימה.

אם המתקשר לא מופיע ברשימה אפשר להיכנס לשיחות אחרונות (Recent Calls) מאפליקציית הטלפון וברשימת השיחות האחרונות ללחוץ על ה-i עם העיגול הכחול ולבחור חסום איש קשר זה (Block this caller).

החסרון היחידי בפתרון זה שאי אפשר לחסום, באופן טבעי, שיחות משרתים בחו"ל עם מספרים מוזרים (למשל 140404) או מספרים חסומים לא מזוהים.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון