בחירת תוספים וכלים חינמיים לבלוג שלך | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


בחירת תוספים וכלים חינמיים לבלוג שלך

שתף בפייסבוק


אם פתחתם בלוג באמצעות וורדפרס, ג'ומלה או אחרים תוכלו למצוא עבור הבלוג שלכם תוספים וכלים רבים חינמיים להוספה לבלוג על מנת להעשיר אותו. כלים ותוספים כמו רקע אנימציה או מונה מבקרים, הטמעת פונט מיוחד עבור הטקסטים בבלוג וכיוצא באלה יכולים להיות נחמדים אף מגניבים ולהוסיף לבלוג שלכם, אך באותה מידה כלים אלו יכולים להיות לכם לרועץ.

אף שרוב הכלים והתוספים הם בחינם ויכולים לשמש אתכם, הם עלולים להפריע לגולש מבחינות רבות כמו האטת טעינה או נגישות נמוכה לתוכן וסיבות רבות אחרות. לכן, גם אם תוספים אלה הם בחינם, מומלץ לבחור אותם בקפידה ולא להוסיף אותם לבלוג בלי חשבון.

את יעילותם של כלים ותוספים אלה עבור הגולש תוכלו לבדוק על ידי הסטטיסטיקות של האתר שלכם. העלו את הבלוג בגרסא נקיה, במינימום תוספים, ובדקו איך הגולשים מתנהגים עם הכניסה והגלישה בבלוג שלכם. בשלב הבא העלו את הבלוג עם כמה תוספים נבחרים שאתם ממש צריכים וחושבים שיועילו עבור הגולשים שלכם. בדקו גם כאן את התנהגות הגולשים הנכנסים. אם פתאום נראית נטישה משמעותית של הבלוג שלכם כבר בכניסה (Bounce Rate) כנראה שהתוספים מעיבים על הבלוג ויש להיפטר מהם אחד אחד עד שמוצאים איזון בין כמות ואיכות התוספים והכלים בבלוג לבין אחוז הנטישה על פי הנתון בסטטיסטיקות.

ההמלצה בעיצוב בלוגים ואתרים היא תמיד: Keep it simple and stupid (העדף עיצוב פשוט) ככל האפשר.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון