8 טיפים לשיווק עסקים בטוויטר | הבלוג הטכני של סטודיו פייג'רס דיזיין   


8 טיפים לשיווק עסקים בטוויטר

שתף בפייסבוק


טוויטר, אחת מהרשתות החברתיות המובילות כיום, יכול להיות כלי שיווקי נהדר לעסק שלך, אם תשתמש בו נכון. בפוסט זה נציין 8 טיפים לשיווק נכון בטוויטר וכתיבת תוכן שיועיל לעסק שלך.

1. צייץ בצורה מעניינת

לא כדאי לצייץ סתם כותרת וקישור לאתר של העסק שלך או לדף נחיתה. מומלץ לכתוב את הציוץ בצורת תקציר קולע ולנצל את רוב התווים שטוויטר מאפשר כדי לתאר מה יש בקישור המצורף. כמובן, מומלץ שהציוץ יהיה ענייני ומסקרן, אם למשל בצורת שאלה, תמיהה וכדומה. ככל שהציוץ שלך יהיה בולט בין עשרות ומאות ציוצים אחרים, מה טוב.

2. צייץ עם תמונה

ציוץ עם תמונה מעניינת כמו תמונה איכותית של המוצר שלך או כל תמונה המושכת את העין תאפשר לציוץ שלך להיות בולט יותר על פני הפיד.

3. התחבר עם מובילי דעת קהל בתחום העסק שלך

מובילי דעת קהל בתחומך יכולים להביא לשיתופי פעולה אפשריים ביניכם, להביא עוקבים שהם בעלי עניין בתחום ולקוחות פוטנציאליים. כמובן, שהדבר צריך לפעול לשני הכיוונים ולכן כדאי לתכנן את שיתופי הפעולה ומה אתה יכול להציע לאלה מראש. למשל, ריטווטים של ציוצים לקהל העוקבים וכיוצא בזה.

4. התחבר עם אנשי תקשורת, עיתונות ומפורסמים

התחברות עם אנשי תקשורת, עיתונאים ומפורסמים, יכוליה לתת למשתמש (יוזר) שלך חשיפה גדולה ולצרף לך עוקבים חדשים. מנשן (הגב) על דברים שאתה מבין בהם, אך בצורה חביבה וחכמה ולא באופן שירגיז אנשים.

5. השתמש בשורת החיפוש

כלי החיפוש של הטוויטר שנראה שולי וחסר שימוש הוא דווקא כלי חיוני בהתמקדות אחר צייצנים וציוצים העוסקים בתחומך. בחיפוש מונחים הקרובים לעסק שלך תוכל למצוא ציוצים העוסקים בצורה ממוקדת בתחום שלך, להגיב, להציע את מרכולתך או סתם למשוך קצת תשומת לב אליך על ידי פיברוט או ריטווט.

6. השתמש בכלים אוטומטיים לתפעול היוזר שלך

גם אם תרצה, לא תוכל לשבת ולתפעל את היוזר העסקי שלך מסביב לשעון כדי לשמור על נוכחות תמידית וחשיפה. מן הסתם, יש עוד משימות רבות שעליך למלא בעבודת השיווק ובעסק שלך. שימוש זהיר ועדין בתוכנות אוטומטיות המתממשקות לטוויטר יכולות להועיל לך. הרשת וחנויות האפליקציות מוצפות בתוכנות כאלה שתאפשרנה לך לתזמן ציוצים שנכתבו מראש, לשלוח דיאם (הודעה אישית) אוטומטית לכל עוקב חדש עם נוסח קבוע או מספר נוסחים בצורה אקראית ועוד אפשרויות רבות. שים לב - חשוב שיוזר ייראה בעיני העוקבים כאמיתי ופעיל, אנושי. יוזרים שייראו כמופעלים אוטומטים יאבדו מהר מאוד גולשים ויעשו נזק יותר מאשר יביאו תועלת. 

7. דאג לתוכן מגוון

לא מומלץ בכלל לצייץ כל היום תוכן הקשור למוצר שלך, כדאי לגוון עם תכנים אחרים, סרטונים, למשל, רלוונטיים או פחות רלוונטיים ודברים אחרים שיהפכו את היוזר שלך לאטרקטיבי.

8. פרגן לאחרים

פרגון לצייצנים אחרים ואווירה טובה בפיד יגרמו לאחרים לפרגן לךץ פרגון בטוויטר הוא בעיקר במתן מילה טובה, ריטווט ציוצים של אחרים ופיברוטים.




שתף בפייסבוק


עמיר קרני

מעוז פיננסים

עמית אמודאי

האחים אהרון